Bokat till Alaska!

Då har jag äntligen bokat flyget till Alaska:) åker dit den 29 aug så det blir några extra dagar som jag kan vandra runt i Anchorage innan jag beger mig ut på kenaifjorden;) Nu ska jag bara boka resten av min resa, men det gör jag nog i slutet av veckan:)
 
Kan ju också medela att pojken tappade sin första tand igår och gud vad glad han var. Men tjejen var inte det minsta glad för sin brors skull. Hon sa att tandfen skulle komma och massa konstgt. Så det blev ett redigt snack med henne om att det är okej att känna som hon känner men det är inte okej att ta ut det på sin bror. Speciellt med tanke på att hon redan tappat två tänder och har ytterliggare två på gång. Dessa barn säger jag bara:)
 
Nu börjar mitt år här gå mot sitt slut. Det är nu augusti, vilket innebär att det är min sista månad som aupair och sedan ska jag två veckors semester innan hemresa. Jag kommer skriva lite grann då och då om hur mina förberedelser går men annnars känns det inte som att jag kommer och skriva så mycket mer. Känns hur som helst sjukt konstigt att slutet nu är så pass nära men jag är inte där än. Några veckor till sen så.
Jag ska fixa detta. Jag är stark;)


Kommentarer
raija

tänk vad tiden går fort,o du har fått göra ditt livs resa,snart så så är du hemma hos dina nära o kära vi längtar kram moster<3

Svar: ja nu väntar som sagt bara den stora resan (i den stora resan;)) Snart är jag äntligen hemma igen :D
Emelie

2013-08-04 @ 21:55:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0