Pelle<3

Okej, så jag försökte och ladda upp mer bilder men det vill inte funka just nu så det får bli en bild från tidigare idag när jag fick skypa med min gossiga katt!!! Varje gång jag sa något så rörde han på öronen och blev nog något förvirrad över art ljudet kom ifrån. Till slut satte han sig till ro i soffan (rolig ställning) och bara tittade på skärmen:) självklart skypade jag också med resten av familjen. Min grymma, super underbara pappa fixar för fullt med min bil hemma och har lovat mig att ha den redo tills jag kommer hem och om han fortsätter i denna takten kommer den vara klar långt innan jag är hemma. Det är också Fars dag här i Usa så jag skickar dig en extra tanke<3
Ha det bäst!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna O

haha va söt!

Svar: klart;)
Emelie

2013-06-17 @ 13:16:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0