Sommarlov!

Ja idag gick barnen sista dagen i skolan och nu väntas en lång och underbar sommar med roliga aktiviteter och mycket bad i poolen:) Detta firades med att ha poolparty hemma hos oss idag. Runt 20 barn som sprang runt och badade i poolen och bara njöt. Värmen låg på omkring 30-35C och imorgon väntas det bli runt 40C så vi drar till havet imorgon;) (Har jag sagt att jag älskar det här?!)
 
 
 
Har äntligen kommit igång ordentligt med träningen igen. Jag hade lite svårt att hitta motivationen till att åka till gymmet men idag var 4de dagen i rad som jag åkte dit. Känns så skönt när man är klar och just nu värker varje millimeter av min kropp men vad gör väl det.
Beach/Mexiko/Kalifornien 2013 hear I come:D


Kommentarer
mamma

ojoj!!!kommer vi att känna igen dig när du kommer hem...:) Tänk så underbart du har det!!!Ha det bäst Älskar dig Puss

Svar: vi får hoppas att ni känner igen mig;) jag kanske skickar en bild på tjejen ni ska hålla ögonen öppna för på flygplatsen om en si så där 101dagar
Emelie

2013-06-01 @ 10:47:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0