Ledig

Detta är förmodligen första gången sen jag började jobba som jag har HELA helgen fri! Så dagen spenderades vid och i poolen där jag gjorde inget. Behöver jag säga att det var 26 grader i poolen och runt 35 grader på land! Ibland är det allt bra och bo i kalifornien som au pair:) Ibland kan det vara så skönt och verkligen inte göra något alls. Imon ska jag dock upp tidigt för att fira en kompis födelsedag. Vi får se vad vi hittar på men dagen kommer definitivt och spenderas nära vatten;)
 
Har nu även avklarat första veckan på sommarlovet. Om det fortsätter i denna takten kommer sommaren var över innan jag vet ordet av det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0