Lägereld=minnen

Inatt så sover barnen över hos några vänner. Jag var där och hjälpte till och göra allt i ordning och ta hand om barnen innan vm kom och bytte. Det slutade med att jag gjorde upp en lägereld i trädgården:) Det är fantastiskt hur en liten eld kan ge en så många minnen. Pulkadagar, stugan i bleking, Svenska rallyt och huset hemma på Brämhult. Doften, ljudet även röken som svider i ögonen fick mig och le. Känner mig alltid avslappnad i närheten av en öppen brasa och nu doftar mitt hår underbart av röken. Hoppas på trevliga drömmar inatt:)


Kommentarer
mamma

Suck!!!du är bara så underbar:) Tänk 44 dgr tills du är i min/våran famn.....Trots alla motgångar så reser du dig upp o blir starkare(lita på mig)o starkare:) Puss

Svar: ja på något sätt så uppfostrade ni mig till att aldrig ge upp och hur många motgångar jag än stöter på så är det bara till och resa sig igen <3 puss
Emelie

2013-08-04 @ 20:55:30
Pappa

Ha ha tänk att du inte glömt allt detta

Svar: sådana saker glömmer jag aldrig<3
Emelie

2013-08-05 @ 05:33:53
raija

du kan ju göra en liten läger eld hemma som vi kan mysa när du kommer hem låter väll en bra ide.kramar

Svar: haha vi ska nog se till och göra några lägereldar när jag kommer hem ska du se;) kram
Emelie

2013-08-05 @ 21:06:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0