Mexiko i bilder del 1

Efter en flygresa på cirka 3timmar och bilresa på 40min kom vi äntligen fram till hotellet. Bikinin åkte på och vi gick raka vägen ner till poolen och bara njöt och försökte ta in allt!   

Dag 2
Första riktiga dagen i Mexiko! I'm ready!
 
Dag 3

Dag 4
Under måndagen drog en tropisk storm in över Cabo! Det regnade och blåste men då temperaturen fortfarande var på omkring 30 kände man inte regnet, bara den konstiga fuktigheten i luften som gjorde en helt slut. Så istället för att spendera dagen i solen eller poolen så åkte vi till ett shoppingcentrum. Köpte mig en söt klänning innan vi åter åkte till hotellet.

Dag 5
Kan knappt fatta vilken tur jag haft med min värdfamilj. Jag har fått uppleva saker jag knappt vågat drömma om, TACK!
 
Andra halvan av bilder kommer imon! (Hoppas jag) men just nu får ni nöja er/njuta av dessa bilder
Nattinatt<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0