Clear lake

Helgen som var hade jag ledigt och jag spenderade den på bästa sätt, med underbara vänner. Tanken var först att vi bara skulle hänga hemma hos Alex, men sen hörde vi om en fest vid Clear lake. Vi drog dit på fredagkvällen, efter en något läskig bilresa över bergen. Väl framme möttes vi av fantastiska människor som gjorde hela helgen oförglömlig! Sol, bad, grym musik och härligt folk från hela världen samlades vid ett skandinaviskt läger gård. Fick sova under stjärnhimmlen några få timmar varje natt men det gjorde oss inget:) 
 
Har också insett hur fantastisk min familj är hemma i Sverige. De stöttar mig verkligen i allt, speciellt när livet inte alltid går som man vill. Finner inga ord som kan beskriva kärleken och glädjen jag har till er, speciellt min underbara bror Hampus efter idag! Älskar och saknar er så mycket<3
Love you<3


Kommentarer
Papps

Där ser du Olssonaandan är starkare än något annat du borde veta efter tidigare motgångar. Allt löser sig till det bästa vi löser det mästa. Dt har funkat alla gånge tidigare. Var nu superstark som övriga familjen puss puss pappa och mamma

2013-07-25 @ 20:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0