packning

Med bara tre dagar kvar i lilla landet lagom är det verkigen bra om man har börjat packa. som tur var så har jag börjat packa;) men jag kan ju säga en sak, det är inte enkelt. hur ska man lyckas packa för ett helt år?! jag kan ju i alla fall vara glad över att jag inte flyttar till djungeln eller öknen utan jag kommer ju faktiskt och ha butiker runt mig hahah. men man vill ju inte behöva köpa allt när man kommer dit utan jag försöker just nu och packa så mycket som möjligt av det som jag kan tänkas behövas de närmaste veckorna, eller jag hoppas i alla fall att jag gör det.

imon ska de flesta från säkten hit så ska vi ha ett litet knytkalas. ska bli trevligt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0