jag är glad (från den 15/8)

Första "tåren" föll idag. Kan inte fatta att om några dagar så sitter jag på ett plan som ska ta mig härifrån mot vad jag hoppas kommer att bli mitt livs störst äventyr! Men bara för att det föll en tår betyder det inte att jag inte är överlycklig för denna möjlighet som jag snart verkligen kommer att få uppleva!

Idag träffade jag min underbara kompis Lisa. Vi lunchade och pratade som vanligt om allt möjligt. Hon ska också åka iväg (dagen efter mig) men hon ska jobba som volenter i Israel något som också är rätt coolt. Även om hon "bara" ska vara borta i tre månader så känns det som om hon förstår vad jag går igenom med hela processen. Hn är verkligen en sann vän och jag är så glad att vi gick i samma klass under gymnasiet! (även om vi egentligen bara umgicks ordentligt sista året)
Du är guld värd!!!
bjuder på denna bilden då detta är en av mitt livs
lyckligaste dagar, hittills;)
Over and out<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0