Efter regn kommer...

...vattenpölar? Japp man kan också se solsken men när man tar hand om barn så är det vattnet som marken inte klarat av att ta upp som är roligast. Kan ju helt klart erkänna att även jag hade rätt kul när vi spang runt i vattnet!

Idag fick jag även tillbaka min plånbok som jag varit utan sedan vi lämnade Tahoe (måndags). Jag tappade den på en frukostresturang och insåg inte det förrens vi var i Sacromento (två timmar bort) vi kunde inte vända om utan ringde olika nr för att försöka se vart den var. Tillslut fick vi prata med polisen som hade den och skickade den så snällt till mig. Tack och lov så var inget borta;) Men nu är den om sagt här i mina händer igen och jag kan äntligen åka och köpa julklappar imon:) Jag kan ju inte säga att jag är ute i god tid men så är det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0