Juldagen

Så idag var de då äntligen även min tur att öppna lite julklappar:) Först blir man väckt av tjejen som kommer in i rummet och säger att tomten har varit här och innan man ens hunnit gå upp ur sängen så hör man hur de börjar öppna paket. Jag vet inte hur många gånger vi fick säga åt dem att lugna sig men det gick in i ena örat och ut ut andra. Tillslut var dock alla paket utdelade och öppnade:)
(Av mig fick de följande
Tjejen: barbie-disneyprinsessor i ballet outfit
Killen: hot wheels
Vm: Bodylotion+parfym och sjal
Vp: Parfym och new yoork yankess baseballslagträ med boll, hans reaktion när han öppnade NYY paketet var "YES Allright!". Alla verkade glada så det var ju tur det:)
 
Även jag har lyckats vara snäll nog i år för att få lite presenter. Smycke, bodylotioner, parfymer, eluppvärmd filt (mitt rum är kallaste i huset så det behövs) "windsor/california"-tröja, drömfångare och en personlig julgransdekoration. Resten av dagen spenderades med att sätta ihop dockhusen till barnen. På kvällen var det dock dags för julbord och jag hade mest inflyttande i vad som serverades. Det fanns köttbular och prinskorv, sill, skinka och janssons frestelse såklart! Och ja jag lyckades med janssonens så pappa, nu har du konkurrens:) haha! Även mac n' cheese och äggröra fann sig vid bordet.
 
Sitter nu i mitt rum med min goa filt om bena och bara njuter då jag har morgonpasset imon... Så godnatt, god jul och god fortsättning<3
(Vet inte om det syns men "tomten" har fortfrande lite problem med mitt namn, Elemie, hmm)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0