Sista dagen på året, första dageni LA:)

Så igår kom vi fram till LA och huset som vi har hyrt medans vi är här. Till en början hade jag internet på datan men sen så försvan det av någon anledning i hela huset men nu har jag som sagt åter internet och är ikapp mig själv med bilder och info.
 
Vi valde att idag ta det lugnt och åka till stranden, japp, det är nyårsafton och vi spenderar den på stranden. Vi åkte till Orange County och Newport Beach:D Det var dock inte varmt nog att bada men jag doppade i alla fall mina fötter och ibland blev även benen doppade då vågorna blev höga nog:) Hela dagen spenderades vid vattnet och jag fick se åter en otrolig solnedgång!
("Disney or bust" vilket är typ go big or go home:), Tog färjan över till en ö i Newport som hette Balboa)
(Alla hade vi kul i sanden och solen)
(En fiskmås tog vår mat och min vp bestämde sig för att frsöka få tillbaka det, han sprang fram och tillbaka ett x-antal gånger medans jag och andra som såg han bara skrattade, palmträd finns förresten vart man än tittar!)
(Efter mycket lek behöver man mat och vi åt ute på piren med utsikt över havet och hamnen. Jag skulle helt klart kunna leva här och bara göra inget, med mat i magen lekte vi lite till och även jag klättrade upp i en av klätterställningarna:))
 
 
(Kvällen avslutades med ännu en fantastisk solnedgång!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0