Tahoe dag2

Idag fick jag äntligen se lite mer av området, fast ändå inte. Då det har blåst och snöat mest hela dagen så valde jag och vm att ta barnen till spaavdelningen. Sagt och gjort så spenderade vi några timmar i vattnet. När de andra ansåg att de fått någ gick jag ut och badade. Ja jag är ju som sagt i Kalifornien fortfarande och då måste man ta tillfället i akt att bada ute, även om det är nära 0 gradigt här uppe i bergen. Efter att ha badat bestämde jag mig för att ta en rundtur på gymmet. Ja inte ens lite semester unde hålla mig borta från att träna. Även om de inte hade så mycket att göra så var det ändå skönt att kunna göra nått. Ligger nu här i bäddsoffan framför elden och ska snart sova. Imon bär det hem men jag och vm pratade lite innan och det verkar som om vi kommer komma tillbaka hit nästa år och då får vi hoppas att vädret är bättre så man kan ta lite naturbilder. Något som jag faktiskt inte gjort så mycket idag på grund av sikten och kylan. Kan ju även berätta att dessa barn inte riktigt föstår att man behöver ha lager och kläder när man är ute i snön. Tjejen gick ut med en för liten overall och inga strumpor i skorna och hoppade direkt i snön. Efter några minuter säger hon att hon är kall. Konstigt? nej men likt förbaskat ville hon inte ta på sig strumpor eller något underställ. Dock efter många om och men så fick vi i alla fall på henne strumpor men hon blev blött och kall lika fort som hon gick ut i snön igen...
 
(Vågar jag? klart jag vågade och här har ni bildbevis)
(Mysigt, nästan som hemma framför den öppna spisen men bara nästan)


Kommentarer
sari

Blir inte förvånad att du badade ute!!!! Tror att du var en fisk i ditt förra liv....verkar som att ni änndå haft lite mysigt:)
Love U Miss U <3

Svar: haha nått likande måste jag vart:P
Emelie

2012-12-18 @ 17:40:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0