Uppdatering

Oj, nästan en vecka sedan jag skrev här nu... Ibland är det jätte kul och blogga men så kommer det perioder då man bara inte orkar skriva nått mest för att det inte händer så mycket. Jag jobbar, tränar och skypar mest hela tiden så det är inte så mycket att skriva om. Kommer dock att göra lite mer nu veckorna framöver så jag hoppas att jag kommer ihåg att även uppdatera här:)
 
Så vad har hänt i veckan? Inget spektakulärt. Var downtown i torsdags för att se när de tände träden och se lite framträdanden, men vi såg inte så mycket av det. Jag fick mig dock en tankeställare om hur det kommer och bli när vi åker till Disneyland om 3 veckor med barnen och hur de kommer att springa omkring som galningar med oss vuxna förhoppnings tät bakom dem. Det kommer verkligen bli intresant och se hur jag överlever den veckan!
 
Nästa helg ska vi åka till Santa Cruz för att besöka några vänner till familjen.
 
Bilder ifrån trädtändningen, tjejen började frysa efter ett tag och då vi kom bort ifrån resten av familjen som också hade hennes jacka vilekt resulterade i att jag gav henne min jacka och jag fick då gå runt i t-shirt. (Det var inte lika varmt på kvällen som det är på dagarna med runt 15-20 grader men jag överlevde, Öppnade min första lyckoönskningskaka och min spådom verkar ju lovande:) Byggde "pepparkakshus" på en fest vi gick till igår, killen frågade direkt efter att han var klar om han fick äta upp det och satte genast tänderna i huset och dess dekoration
 


Kommentarer
sari

ja, du julen firas tydligen på ett helt annat sätt än här hemma!!!! Snäll du är som gav din jacka så hon slapp frysa!!! men så har du ju ett <3 av guld oxå :) Love U

Svar: haha ja det kan man verkligen säga att de gör. och jag är väldigt glad över att få uppleva detta men inget slår en äkta SVENSK jul;) tack, måste ju innebära att jag har föräldrar med <3 av guld då också:)
Emelie

2012-12-12 @ 11:36:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0