ansiktsmålning

Idag hittade tjejen ansiktsfärg och ville gärna prova på att måla på någon. Då hennes mamma inte var så intresserad av det fick jag ställa upp som målarduk och hon lika så. Fick en underbar kommentar av henne om att vi såg ut som tvillingar med våra vackra målningar:)
 
Visst är vi fina:)
En liten hälsning till er där hemma            visst ser vi ut som tvillingar...
 
Igår kväll passade jag även på att grovstäda mitt badrum då jag äntligen fått det för mig själv. Innan så delade jag den med katten (hennes kattlåda och mat fanns där inne vilket ledde till en mindre god doft!!!) Nu luktar det istället blekmedel som tydligen alla reningsprodukter tycks innehålla här i Usa.
Ett rent, kattfritt, badrum!
 
Imorgon åker vm och vp iväg för att titta på en konsert vilket gör att jag kommer och vara ensam med barnen på kvällen och morgonen. Det blir första gången jag får ta hand om morgonen själv men det ska nog gå bra som vanligt
Peace out<3
 
 
 


Kommentarer
sari

Åh! så roligt...o ni är jätte söta! WOW! badrumm för dig själv...Sträck på dig inte alla som har det:)<3<3<3

Svar: Visst är vi:) det är som det ska när man äntligen har ett "eget" badrum igen:)
Emelie

2012-11-16 @ 10:56:02
johanna

haha söööt hon är! du med såklart ;) vilken liten prinsessa.. hihi

Svar: visst är hon:) haha tack^^
Emelie

2012-11-29 @ 05:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0