"Blod svett och Nagel"

Jag brukar inte vara mycket till tävlingsänniska men det är klart alltid extra kul när man vinner. Ikväll så var jag och spelade bowling med aupairer i mitt område och vinnarskallen kom då fram. Jag kan ju glädja er och mig med att jag vann första omgången (!) men andra omgången kostade mig dock en nagel och aj vad ont det gjorde!!! Men vad gör man inte för att försöka försvara titlen. Det gick dock inte så bra med en ömande tumme men jag hade roligt i alla fall:)
 
Mamma, nu kan vi se vem som får tillbaka längden på naglen snabbast:D
 
Och jag höll nästa på att glömma av att informera om att min mobil åter fungerar:) Jag tror att den behövde sig en god natts sömn för att torka lite extra;)
 
Peace out<3


Kommentarer
sari

Haha!!!Med tanke på att "dem" gick sönder när du åkte så ....vinner du lätt:(Vinnar skallen har du fått från din mor! så, bra kämpat <3 Låter härligt att du återigen börjat träffa vänner o njuter av livet:) Love U Miss U <3<3<3

Svar: haha det kommer nog bli så;) haha<3
Emelie

2012-11-12 @ 11:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0