Fars dag

I dag firade ni i Sverige Fars dag. Även om jag inte är "hemma" så tänker jag skicka en liten extra tanke till min kära pappa. Men bara för att det är fars dag så betyder det inte att jag väljer att tänka på dig just idag, det går inte en dag är utan att jag har dig med mig i mina tankar. Du har alltid varit där för mig, från mitt första andetag, mina första steg och min försa åktur i en bil. Du har lärt mig allt du kan och lite till. Dagen då vi sa hejdå på flygplatsen var en av de jobbigaste dagarna i mitt liv men jag vet att när jag väl kommer hem igen så kommer du och stå där på flygplatsen med öppna armar och vi kommer åter och förenas med tårar och glädje!
 
Du är och kommer alltid och vara den bästa pappan för mig<3
 


Kommentarer

Tack skall du ha värdens bästa. Nästa Farsdag är du förmodligen hemma då skall vi husera i köket

Svar: haha det kan du skriva upp att vi ska, eller rättare sagt, jag ska husera i köket medans du sitter och njuter:)
Emelie

2012-11-13 @ 06:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0