Happy Thanksgiving

Idag hade det firats thanksgiving på denna sidan av atlanten. Dock så ska min värd familj inte fira den riktigt förens på lördag då några från vp familj kommer hit på riktig thanksgiving dinner. Har varit en lugn dag med film och lite bad i poolen för baren (ja ni läste rätt, det är november och de badade i poolen idag!). Nu på kvällen hade jag och föräldrarna en lite finare måltid med stek och ungsgratinerade potatis, nästan som potatisgratäng.
 
I går hände det lite mer. Vi åkte till "Bay area discovery museum". Med tanke på att det har regnat större delen av veckan var jag lite skeptisk til tanken med tanke på att större delen av det är ute men jag hade ingen lust med att spendera ännu en dag hemma. Så vid ett åkte vi väg och var framme runt 2. Spenderade sedan närmare 3 timmar där och det var helt underbart. Vädret var fantastikt och utsikten var otrolig! Hade i stort sett perfekt utsikt över Golden Gate Bridge hela tiden och ja jag tröttnar inte på att se den:) Efter att vi var klara med museetvalde vi att ta State route 1. Tanken var att jag skulle få se solnedgången och ta lite foton på det men solen gick ner en halvtimme tidigare än vad vi trodde:/ Fick dock en del bra bilder på slutet av solnedgången. Detta var ju ändå inte sista gången jag åkte till havet:)
 
Det enda jobbiga med dagen var att jag hade huvudvärk i stort sett hela dagen och på kvällen fick jag även ont i magen och ryggen. Gick och la mig med feber och en del mediciner som föräldrarna gav mig. Så idag vaknade jag upp smärtfri:)
 
En snabb sammanfattning i bilder av vad jag såg under onsdagen:) Helt otroligt!!!
 Egen tv vid bordet med spel och filmer?! Trodde man skulle umgås när man gick ut men inte då... Dagens thansgivingmåltid;)
 
 
 
 


Kommentarer
sari

Min underbara prinsessa!!!du anar inte så glad jag är att du äntligen har fått det så underbart...Ser fantastiskt ut o vilka foton :) Ta hand om dig.
Love U Miss U <3<3<3

2012-11-23 @ 10:48:45
johanna

fina bilder!! :D <3

Svar: Tack Johanna<3<3
Emelie

2012-11-29 @ 05:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0