Im thankful for...

Glömde av att skriva vad jag är tacksam för i förra inlägget så här kommer några saker som jag är otroligt tacksam över:
att jag åkte så au pair! Även om min resa inte började som jag hoppades att den skulle så är jag otroligt glad ver att jag lämnade Sverige för New York, och sedan att jag vågade prova lyckan med en ny familj i Kalifornien. Jag har växt så otroligt mycket tack vare det!
Jag och också enormt tacksam över min familj, släkt och vänner som alltid finns där för mig. Vare sig det är i rummet brevid eller halvvägs runt jorden. Utan er så hade jag inte varit något på denna jord! ÄLSKAR ER<3
(Detta är bara två stora saker av alla möjliga saker som jag är tacksam över men det för räcka för stunden)
Peace out<3


Kommentarer
sari

<3och vi älskar dig<3

Svar: <3 det var ju tur det<3
Emelie

2012-11-23 @ 10:44:01
raija

Skönt att veta att allt är ok,du gör ju ditt livs resa.o vi är glada att ha dig i våran närhet.vi älskar dig kram moster<3

Svar: tack kära moster! jag älskar dig också<3!
Emelie

2012-11-25 @ 16:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0