Ledig dag

Idag har jag en välförtjänt ledig dag! Började den med ett zumbapass, och det var helt underbart. Även om det var jag och en massa äldre damer så var passet helt underbart och jag kände mig så glad och fylld med energi efteråt samtidigt som jag visste om att jag fått svetta rejält:) Väl hemma så skypade jag med mina underbara föräldrar som alltid får mig att le. Saknar er så sjuukt mycket<3
Ikväll så ska jag gå ut med en kompis för första gången sen jag flytade hit. Gud vad ensam jag är (haha) men det gör inte så mycket då man trivs med familjen som jag gör. För det mest har jag fokuserat på att få kontakt med alla i famijen då det inte lyckades med den första familjen. Nu har jag dock komit till det stadiet då jag vill finna personer utanför familjen också. Så ikväll ska jag som sagt träffa en annan tjej som också är au pair i området. Hon kommer från danmark och jag hoppas verkligen det kan bli fler aktiviteter framöver.
Peace out<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0