lite bilder

Lite bilder om vad som hänt sen sist:)
Tog barnen till en lekpark härom dagen och de hittade massa ekollon som de ville samla och gömma i en hög. Totalt fick de nog ihop hundratals innan vi var tvugna att åka hem och då ville de självklart ha med sig dem hem men där gick gränsen.
 
Har som sagt varit ensam med barnen sedan i går eftermiddag men innan dess bjud min vm mig på pedikyr (helt underbart med massage och allt) sedan hämtade jag barnen och när vi väl kom hem och föräldrarna skulle säga hejdå bröt tjejen ihop totalt. Men jag lyckades vända hennes humör efter ett tag och vi hade en helt okej kväll, även om jag var helt slut när jag väl fått båda i sängs. Då belönade jag mig själv med svensk mat, köttbullar med potatismos! MUMS
Morgonen gick också bra även om jag var helt slut så fick jag iväg båda till skolan och åkte där efter till gymet och spenderade en timme där. Hem, vila lite sen hämta barnen (då vf hamnat i trafikstockning) lekte vid lekplatsen vid skolan, hem och lämnade äntligen över ansvaret. Nu är de ute ett tag och jag får vara för mig själv med hunden. Hon har verkligen tytt sig till mig ända sedan jag kom hit. Hon följer mig nästintill överallt hemma och går bara ut i koppel om jag hänger med plus att hon börjar ta över min säng. (inatt vaknade jag av att hon låg mitt i sängen och hindrade mig från att röra mig särskilt mycet men vad gör väl det när hon är så sööt!
Peace out<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0