Thanksgivingbreak

Denna veckan har barnen ledit från skolan. Jag och vm har bestämt att vi ska ta varannan dag med att gå upp tidigt med barnen och idag var det min tur (vilket också betyder att jag har sovmorgon imon:)). Vi tog det rätt lungt, åt frukost och spelade lite spel. När vm vaknade så åkte vi iväg och gjorde lite ärenden, bland annat donerade vi lite av barnens leksaker och annat til "goodwill". Känns bra att göra något bra för samhället. Passade då också på att kolla lite på var de hade att erbjuda. Jag köpte mig en väska som jag kan ha mina träningskläder i. Äntligen slipper jag använda min vanliga handväska för det;) Sedan åkte vi till gymmet. Älskar verkligen känslan man får när man är färdg med sitt pass. Även om man ibland bara vill lägga sig ner på golvet och ge upp så tar man sig i kragen och fortsätter. När man väl är klar kan man sträcka lite extra på ryggen och vara stolt över att man faktiskt inte gav upp! Idag var en sådan dag kan jag ju medge, då jag bara ville ge upp men inte då. Jag klarade mig även denna gången:D Nu ska jag slappa lite framför tvn och njuta av att jag har sovmorgon!!!
 
Peace out<3
 


Kommentarer
sari

Blir djupt imponerad!!! duktig du är. Sovmorgon!!! verkar som att dem avlöser varann...Hihi! Har dem inga vanliga snygga väskor...tänk på mig isf :) Love U Miss U

Svar: haha jag håller ögonen öppna;) <3<3<3
Emelie

2012-11-20 @ 18:21:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0