utgång

Igår skulle jag och några tjejer prova på att gå ut för att dansa lite. De hade hittat ett ställe som hade 18 år och uppåt (åldersgränsen är annars 21här) gjorde mig i ordning och åkte till stället där jag träffade tjejerna gick till stället. Kom dit och så visar det sig att stället är stängt för renovation! Blev något tjurig då det tar ca 30min att åka dit. Vi frågade iaf en vi möte om det fanns något annat ställe i närheten som vi kunde gå till. Det enda hon visste om var i San fransisco eller Santa Rosa, så vi drog till SR. Hittade en bar där men det var 21+. Frågade vakterna om vart v kunde gå och de berättade om ett ställe som kallas för Maverick. Vi tog bilen dit, hittade ställen, hade lite problem att komma in, även om det var 18+ men tillslut kom alla in. Väl inne så visar det sig att det är linedance som står på schemat hela natten! ja så vi stannade där i typ 20min innan vi bestämde oss för att dra. Trevlig kväll, mycket bilåkande, lite dansande men jag är glad ändå;)
 
 


Kommentarer
sari

haha!!!! då hittar ni dit iaf nästa gång...Så fin du är min prinsessa<3<3<3 Love U

Svar: haha så kan man också se det;) Tack underbara mamma<3<3<3
Emelie

2012-11-19 @ 10:30:18
Pappsen

Ha Ha Ha lite komiskt var det ändå. Line dance är det din grej?? också???

Svar: komiskt och komiskt, kanske nu i efterhand;) Ja vem vet, får prova några steg nästa gång :)
Emelie

2012-11-19 @ 21:32:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0