bo(a)r(d)ing

Idag har det regnat, regnat och regnat lite mer. Det känns nästan som om man är hemma i Borås igen. Som tur är så har det inte varit så här sedan jag kom hit och dit jag ska kommer det förmodligen inte heller att komma så mycket regn, om jag har tur:)
Då man inte jobbar så får man hitta på annat och göra och detta blev resultatet:
Fick ett mejl från flygbolaget jag ska åka med och i mejlet fanns det en boarding skola! haha självklart provade jag den och det slutade med att man fick skriva ner sitt namn och i nästa klick så fick jag ett sertifikat för att boarda plan?! haha jag är trött och för er som känner mig så vet ni att min humor blir hopplös när jag är trött men det är ända rätt kul :P
 
nattinatt


Kommentarer
Johanna O

hahhahahaha vafan??

2012-10-03 @ 12:26:30
sari

haha! de e inte alla som har en sån...o ja, din humor!!!!du är la för söt;)

2012-10-03 @ 13:42:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0