Då var dagen här

Då har jag äntligen kommit hem, eller inte hem till sverige utan mitt nya hem här i USA. och nu undrar väl alla vart jag bor.... då kommer det nu, mitt nya hem är i Windsor Kalifornien! (ca 1h norr om San Fransico) och redan från första stunden då pappan möte upp mig på flygplatsen så kändes allt rätt. att sedan bli mottagen med öppen famn av mamman när vi kommer till huset stärkte bara känslan ännu mer. Barnen har redan gått och lagt sig och det ska jag också göra nu (klockan är ju enligt NY tid 2.13AM!) Skriver mer imon om hur resan gick och allt annat som kan anses väsentlig:)
Godnatt/godmorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0