heatwave

Började veckan med en ledig dag vilket var enormt skönt. Tog mig en promenad till centrum och satte mig vid starbucks, köpte mig en frappuccino och läste lite om barnuppfostran. Min vf använder sig om positiv disiplinering så det är något som jag också har börjat annama och försöker nu lära mig en del om hur man ska handskas men alla möjliga vardagsproblem men kan stöta på om man har barn i familjen. Gick då även förbi affären och inhandlade lite förnödigheter och skådade några av alla pumpor som finns till försäljning för tillfället.
 
Lite enkel avkoppling
 
På tisdagen åkte jag och vm in till Santa Rosa för lite ärenden. Hon skulle till tandläkaren och jag fick shoppa lite. Plus så fixade vi mitt ssn så nu ska jag snart öppna bankkonto och lite annat skoj här. På efftermiddagen var det åter dax för jobb och vilken plats är inte bättre än poolen att svalka av sg vid när temperaturen ligger på omkring 25-30. Hade riktigt kul med barnen och min undervattenkamera:)
 
 
Shopping!                                                  Riktig Milkshake med mjölk:)
 
I morse var jag riktig hurtig, sprang en kvart och sedan när jag kom hem körde jag ett träningspass på 30 min med hjälp av min mobil. Laddade ner en app (Workout trainer) som verkar kanon!  Har även idag lekt i poolen då det varit över 30 och imon väntas det bli varmare! 100F/38C så då drar vi till kusten. Vem åker egentligen till kusten i slutet på oktober!? Och även alla här är förvånade över att det är så här varmt vid denna tiden på året. Här kan man verkligen snacka om global warming.
 
Löpspåret utanför huset
 
Det brukar inte gå ihop, oktober, höst bikini och utomhuspool men är man i Kalifornien så är man
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sari

SUCK!!!det ser underbart ut. Bikini,pool U name it här har hösten kommit med stormsteg...regn,regn o lite till regn!!!Du är så värd detta! Love U miss U <3<3<3

2012-10-18 @ 10:43:07
Johanna O

regn regn regn som sagt här hemma... låter underbart emelie!! så fin är du <3

2012-10-18 @ 22:04:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0