Hurtig

I väntan på att lämna denna staden så passar jag på och fortsätta med min träning. Sedan jag kom hit har jag tränat/sprungit tre gånger i veckan vilket faktiskt börjar ge resultat. Hörde innan jag kom hit att man vanligtvis går upp kg per månad men på en månad har jag istället gått ner ungefär 4 kg:) (tänk då om det fortsätter så resten av året) Så skönt att komma ut på morgonen innan man ska börja jobba. Denna veckan verkar det dock som om jag inte kommer att få jobba så mycket vilket förhoppningsvis kommer leda till att jag kan träna lite mer :)
 
 
 
Hemsk bilden men den bjuder jag på, ett 
bevis på att jag faktiskt tränat


Kommentarer
Johanna O

du är superduktig!! inte dåligt att gå ner i vikt i det landet! kämpa på! love u

2012-10-02 @ 11:09:48
sari

Återigen!!!du är grym.Bit ihop nu, nu börjar nedräkningen för flytt till...Love U

2012-10-02 @ 14:22:08
Linnea F

Hej Emelie! Nu har jag hittat till din blogg!! :D

Och bilden tyckte jag inte alls var hemsk! Du ser bara snygg ut!

Kramar

Svar: vad roligt att du hittade in här!haha tack så mycket:)
Emelie

2012-10-03 @ 23:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0