ledig

I dag hade jag en välförtjänt ledig dag! började med en löprunda på ungefär 2mils och sedan frukost och en underbar dusch. Fick även min amrikanska mobil och försökte lära mig den lite snabbt. Som tur är har den internet så nu slipper jag gå runt med två telefoner hela tiden!
 
För det mesta har ja gtagit det lungt men när barnen kom hem knackade killen på dörren och ville vissa mig några av sina leksaker. Sen berättade mamman att han hade frågat vart flickan var (jag alltså^^) och tillslut använde han mitt namn, något som de har haft lite svårt att komma ihåg men nu börjar de äntligen lära sig mitt namn:)
 
Myser också en hel del med denna underbara hund, Annie, och deras katt som kommer och går som hon vill mellan rummen
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0