Pacific ocean

 
En dag fylld med lek, plask och sol vid Stilla Havet


Kommentarer
Anki

Tror du man kan få jobb som AuPair i min ålder? Verkar va ett underbart jobb:-) kram

Svar: Haha du kan ju alltid prova men jag är inte säker;) det är minst sagt ett annorlunda jobb!
Emelie

2012-10-21 @ 18:36:00
Anki

Nä det är nog ingen idé'. Men det verkar ju som att du har det fantastiskt och jag är verkligen glad för det. Må gott det är du värd..

Svar: haha, jag har det fantastiskt nu även om det kommer dagar då man bara vill hem till familj och vänner. Men nu njuter jag verkligen över att jag faktiskt vågade satsa en andra gång och än så länge verkar allt vara perfekt:)
Emelie

2012-10-21 @ 20:38:04
Johanna O

Ser underbart ut!!

Svar: det VA underbart! :)
Emelie

2012-10-22 @ 22:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0