sjuk:/

Har naturligtvis gått och blitt sjuk i denna underbara värme därav dålig uppdatering. Jag börjar må lite bättre nu men är inte hundra riktigt än. Denna helgen spenderade vi till större delen ute då det åter var dags för värmebölja med temperaturen runt 30. Kan ju säga att detta är den varmaste hösten i San Fransisco någonsin!  (och jag som egentligen skulle vara i NY där stormen just nu tycks vara det ända som når nyhetsrubrikerna.) Vi gjorde iordning våra underbara pumpor, vilket var svårare än vad jag trodde men ändå roligt.
 
 
(Barnen leker fotograf, hunden Anni,första pumpan öppnad och redo för utgröpning.
Det tog rätt lång tid att göra EN pumpa så jag och vm han bara med en var. jag gjorde dock min egna igår och bilder kommer imon. De sista bilderna är vissar mina skills dock på pojkens pumpa och om ni undrar vad det ska föreställa så är det ett monster som tittar ut geom ett fönster typ)
 
Nu ska jag försöka sova då det är Halloween plus att jag och vm ska till SF för att titta på en parad till hyllning för SF baseball lag som vann world series i år.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0