Städning

Började dagen med en underbar springtur. Kan ju verkligen säga att det går lättare och lättare för varje gång jag springer vilket är skönt. Efter en kall dusch var det dags för att ta hand om det sista av packningen och städning. Detta var verkligen inte vad jag trodde när jag packade min väska i mitt svenska rum att jag skulle behöva packa ner allt igen så snart som nu. Jag kan väl ändå vara glad över att jag inte åker hem utan att jag fortsätter min resa här i USA. Hoppas bara att jag inte behöver pack igen inom denna snaraste framtiden.
Imon vid den här tiden så sitter jag äntligen på ett plan mot mitt dröm mål, så ni snart får reda på:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0