Efter regn kommer solsken

Man kan ju veklige säga att bara efter 1 månad så har jag varit med om en hel del. Jag har gråtit skrattat och gråtit lite mer. Nu verkar det dock som om min otur håller på och vända. Än är dock inget officielt men när det väl blir det så lovar jag att informera om vad det är som gäller:)

Förlåt får dålig boggning den senaste tiden men jag har inte haft orken till att skriva något regelbundet än men jag ska försöka och bättra mig i framtiden
Nu ska jag titta på lutet av Greys Anatomy som har seriepremiär idag här i Usa!
See ya


Kommentarer
janet

Bästa Emelie. Hoppas,att det ska ordna sig på allra bästa sätt för dig. Tänker på dig. Ha det bäst. Många kramar från Janet

Svar: Tack Janet, jag hoppas också att det löser sig för mig:)
Emelie

2012-09-28 @ 09:23:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0