en vecka

Tänk att jag varit i USA i en hel vecka! För sju dagar sedan blev jag lämnad av min familj på landvetter flygplats för att utforska livet. Livet rullar på är och imon ska jag ha min första riktiga arbetsdag:) Ska bli skönt att få in lite rutin med barnen.
 
Idag skypade jag med bodde mamma och pappa i ungefär en timme och sen blev det en snabbis med bästa Johanna;) alltid skönt och kunna prata av sig lite på svenska och höra vad som händer där hemma så man inte är helt borta när man väl kommer hem:)
som vanligt håller hon på med sitt hår^^
 

Min underbara föräldrar


Kommentarer
sari

hahaha! Jojo i ett nötskal:)Underbara Emelie du är bäst<3

2012-09-04 @ 20:59:28
Johanna O

emelie!!! hahaha vilken bild... <3

Svar: haha<3
Emelie

2012-09-11 @ 10:38:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0