första arbetsdagen

Ja idag sattes jag in på riktigt. Vp åkte till jobbet vid halv tolv och då lämnades jag ensam med tjejen för första gången. Lite läskigt och inte riktigt veta vad man ska göra men det gick rätt bra. Blev bara några insedenter då hon ville ha saker som hon inte skulle ha, men jag föl inte för hennes skrik utan stod på mig;)
 
Jag fick också köra bilen själv då jag var tvungen och köra pojken till sin hockeyträning. Tack vet jag GPS!
Dock så skrämde jag mig själv då jag försökte hitta mitt internationella körkort men fann det ingenstans! Jag letade igenom mina väskor två gånger och alla tusen olika papper som jag har med mig två gånger. Jag visste att jag hade den på hotellet förra veckan men var hade jag nu lagt det. Slutade med att jag tog med mig kopian, när jag väl kom hem så fortsatte jag och leta. Till slut efter många om och men så fann jag det i mitt pass! Hallå, vem lägge det där om inte jag :S
 
Fick desutom mitt schema för reten av veckan och det ser rätt bra ut, sovmorgon typ varje dag. Nu ska jag hoppa i sängen
 
tills nästa gång<3
 
 min gosiga säng<3


Kommentarer
sari

Tjejen m full koll!!! det gillar jag:) haha! Ragge ser ut att trivas<3 Puss miss U :)

Svar: haha en trivs med mig så klart;)puss<33
Emelie

2012-09-05 @ 16:39:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0