Liten blir stor

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller min undebara lillebror 18 år. Kanske inte kan kalla han för liten då men det kommer han ändå alltid och vara för mig. vi må vara oense om MÅNGA saker men det finns inget jag inte skulle göra för dig Hampus! i vått och tort finns vi dr för varandra!
Älskar dig <3
 
Ja må han leva,
ja må han leva
ja må han leva ut i hundrade år,
ja visst ska han leva
ja visst ska han leva
ja visst ska han leva ut i hundrade år.
ett fyrfaldigt leve för dig Hampus hipp hipp hura, hura, hura HURRA!!!


Kommentarer
sari

SUCK!!!du är grym <3 vilket fint colage du gjort. Hampus har tur som har en så fin storasyster:)<3

Svar: haha^^
Emelie

2012-09-23 @ 16:03:02
Hampus

Haha störda kvinna.... Tack så mycket pajjas! Älskar dig och saknar dig!

Svar: haha jag älskar och saknar dig med;) <3
Emelie

2012-09-23 @ 17:26:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0