mac'n'cheese

idag så ska jag för första gången sen jag lämnade NYC åka tillbaka dit för att ta det lugnt och bara strosa omkring. Och ja jag ska ta med mig min kamera så jag ska se till och försöka fylla bloggen med lite bilder ikväll eller när jag nu hinner:)

åt föresten min örsta portion med mac'n'cheese igår och det var inget jag vill göra om igen. Huset luktade för jävligt efter all ost som vm använde och det inkluderar mitt rum (fick kvälvningar av lukten!) plus så smakade det inte något vidare heller. hoppas det blir bättre mat i stan:)


Kommentarer
Johanna O

hälsa NYC

Svar: NYC hälsar tbx;)
Emelie

2012-09-15 @ 22:53:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0