medling

Den senaste tiden så har jag inte orkat skriva så mycket på bloggen då jag v
 
arit helt mentalt slut. Att leva med barn och jobba med dem är väldigt slitsamt. Och att desutom inte triva hundra men ändå försöka är också rätt utmattande. Imorgon kommer dock min kontaktperson hit för att prata över situationen, en så kallad medling mellan mig och min värdfamilj. Hoppas verkligen att vi kommer och komma fram till något...
 
Lugnet efter en våg är vad jag väntar på...
(bilden är tagen i Varberg 25 Juni 2011)


Kommentarer
Anonym

<3 du är stark! i morgon är en ny dag o jag/vi finns här för dig....Älskar dig

Svar: <3
Emelie

2012-09-21 @ 20:27:15
Johanna O

hoppas allt går bra/har gått bra!! allt kommer lösa sig <3

Svar: jag berättar mer imon... är helt färdig:/
Emelie

2012-09-21 @ 21:14:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0