Förberedelser

Lång men lugn dag. Tränade lite vatten aerobix då jag skippade träning igår då jag inte kände mig så kry för zumba på kvällen. Har nämligen börjat få en irriterande rethosta de senaste dagarna. Idag var den dock lite bättre så jag valde något lätt.
 
Hem sent, barnen i sängs och sen satte jag och vm oss ner och började skriva inbjudningskort till barnens klasskompisar. De fyller ju som sagt snart år och jag kan ju helt klart säga att det börjas i tid med förberedelser. Vi började ungefär en månad innan kalaset och det var tydigen i senaste laget. Vi kommer verkligen och gå in stort med hoppborg, poolparty och en massa annat! Lite skillnad från ens egna kalas när man var liten. Vi skrev i alla fall inbjudningarna idag och i och med att de är tvillingar men förtjänar att behandlas som individer så görs allt dubbelt. Jag skrev 22 inbjudningar och vm skrev 22st. Min hand fick kramp efter de 5 första typ så nu ska jag snart sova. Först ska jag dock titta på en skräckis. "Carrie",(en film baserad på boken "Carrie", som är skriven av Stephen King). jag läste nyligen boken och tyckte den var riktigt bara och vill avsluta den med filmen och se vilken version som jag tycker är bäst.
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0