Hiking uppdatering

Då har jag klarat av hälften av hikingklassen. Jag ville redan efter första vandringen lägga upp bilder men av någon anledning är jag fortfarande inne i en "bloggtorka". Inte mer att göra åt det än att hoppas på att jag blir bättre;)
Det är riktigt kul att vandra runt i parkerna här. Utsikterna är fantasktisk värmen är hög och människorna är trevliga. Kan inte begära så mycket mer. Jag var till en början nervös över om jag skulle orka med då det vissat sig att vissa har gått denna klass i flera år (de gör en varje årstid de senaste 15år typ). Men jag är snabbare än de flesta vilket ger mig tid till och fotografera lite. Nu dock när jag tittar på de flesta så är många suddiga:/ vissa är dock fäldigt fina men som jag sagt innan. Bilderna är ingenting jämfört med när man ser det i verkligeheten men ni får nöja er med dessa:)
 
Hiking 1 Foot Hill Mountain
 
 
Hiking 2 Sonoma Lake
 
Hiking 3 Jack London
(Bilden till höger)Detta var en gång en vacker sjö men nu skulle jag inte vilja bada här.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0