my sweet boy:)

Efter en vecka med bloggande varje dag så bröt jag trenden när helgen kom. Varje kväll som jag ville blogga försvann internetet och jag orkade inte starta om det. Har redan startat om det tre gånger den senaste timmen så vi får se om jag får iväg detta...
Helgen var som de senaste helgerna
Fredag: jobba, till biblioteket, gymmade, hem, filmkväll, sova
Lördag: Hiking upp på ett högt berg, 2730feet (830m högt) och 13km lång! Det kändes i benen när jag var klar! När jag kom hem hoppade jag i poolen som inte var uppvärmd (ca 22C) så det var riktigt uppfriskande! Grillade på kvällen och hade det allmänt trevigt.
Söndag: Zumba (mina ben värker ännu mer) sen slappa lite med skypande med mamma och pappa. Sen tog jag hand om barnen från 2 till 7. Vi lekte i solen, ca 27-30 grader. Vid femtiden gick båda barnen in i sina rum och lekte/vilade vilket gjorde att jag bestämde att vi skulle flytta läggningen till 7 då de verkligen var trötta. Det tog som tur var inte lång tid innan båda sov och jag fick tid för mig själv.
 


Kommentarer
johanna

Villa mysiga bilder <3

Svar: Tack<3 vi hade det rätt mysigt också;)
Emelie

2013-04-30 @ 17:49:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0