Alla <3-dag

Veckan som gått:
Måndag
Jobb och kickboxning på gymmet vilket var underbart!
Tisdag
Jobb och gick på barnens första skolpjäs. De var riktigt duktiga även om tjejen efteråt tyckte att allt var tråkigt. haha hon har verkligen haft humörsvägningar denna veckan (fortsätte resten av veckan nämligen)
 
 
Onsdag
Jobb och Zumba på kvällen
Torsdag
Alla hjärtansdag<3 och sovmorgon drog dock till afffären med vm och köpte lite presenter till barnen. Eller lättare sagt stora presenter. De fick gossedjur som nästan var lika stora som de själva! I skolan fick de massa kort och ännu mer godis. Jag och vm drog då till gymmet för att simma lite med barnen för att bli av med all energi sockret gett dem.
Jag må kanske inte ha någon att dela denna dag med men det betyder inte att jag inte älskar andra eller att jag inte är älskad (hoppas jag;)) min familj och mina vänner betyder allt för mig! Jag älskar er♥
 
Fredag
Barnen lediga från skolan och jag gick upp vid 8 med dem. Åkte vid lunch till havet. Det var runt 25 grader så jag kan erkänna att jag njöt och har bättrat på min bränna som ännu inte försvunnit:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0