3 Januari

Då har man missat ännu en födelsedag hemma i Sverige. Även om jag inte fick gratta dig personligen så fick vi iaf skypa lite snabbt.
Grattis igen kära mamma<3
 
Genom hela mitt liv har du alltid funits där som en stötepelare! Du betyder mer för mig än någon annan kvinna någonsin kommer och göra. Vi må kanske inte alltid ha samma åsikt om allt men vi gör ändå det mesta tillsammans. Att vara borta från dig så här länge är jobbigare än något annat jag någonsin upplevt, men jag vet att det kommer vara helt perfekt när vi åter igen träffas! Du hjälpte mig redan från början med att få mig till världen, genom skolan och att få uppfylla min högsta önkskan. Min nästa önska är dock att åter krama om dig och bara vara mammas lilla flicka.
Och glöm aldrig bort att jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå<3
 
Och detta var svaret man fick, tre dagar senare;):
Dig har jag burit inom mig! Dig har jag älskat sen första stund! Dig har jag följt i livet! Du är mitt allt!  Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig! Tack för att du är den du är<3 Kraam mamma


Kommentarer
sari

<3

2013-01-08 @ 21:43:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0