Disneyland

På torsdagen var det då dags för det vi verkligen åkte hit för, DISNEYLAND! Man var som ett litet barn igen när man sprang runt bland alla karaktärer och karuseller. Jag har även bestämt mig för att jag aldrg vill bli vuxen. Jag må bli äldre men barnasinnet kommer alltid vara där:)
Det är dock sjuk hur mycket människor det kan vara på ett ställe samtidigt! Trodde jag skulle bli galen men vi överlevde. Och alla höll sig till varandra hela tiden så ingen kom bort! (Skönt!)
 
(Lite svårt och se om de är exalterade eller inte men det var de:), Solig dag i kalifornien, första karusellen)
(Vi fick  träffa och hjälpa Buzz bekämpa ondskan, barnvagnar överallt plus att även vi hade två stycken då vi ansåg att det skulle hjälp till och hålla koll på vart de var plus att vi inte ville bära dem när de vä blev trötta och inte orkade gå mer, slottet i dagsljus)
(Såg Belle och Ariel gå förbi, de stannade dock inte till så att man kunde ta bättre kort med tjejen utan man var tvunggen att stå i kö för det och när vi väl hittade det så var det slut för dagen:/ sockervadd i hela ansiktet såklart:))
(Nordpolen? Nja så kalt är det inte här) båda var i extas där inne, speciellt tjejen. Hon kunde knappt le utan såg ut så större delen av åkturen inne i minilandet)
Medans vi väntade på Rapunzel lekte vi lite med kameran, jag och tjejen. När vi väl kom in var hon eld och lågor. Frågade massa frågor och fick även prova tiaran. Helt undebar blick hon fick när hon fick se tiaran sa "Rapunzel")
(Fick se lite av paraden, köra bil och ta körkort i det utan någon teori:P Det blev dock mörkt fort sen och då tar man de lite "läskigare sakerna" Pirates of the Caribbean", "The Haunted Mansion" "Big Thunder Mountain Railroad")
 (Till slut var det dags för Fantasmica. En ljushow utan dess lika. De hade fyrverkerier, ljudeffekter, sång, och allt annat som gjorde det fantastiskt och magiskt. Helt klart värt och vänta på! Jag och slottet på kvällen på väg hem + deras gran som var något större än mig:))
(Innan vi lämnade parken så sprang vi på någon, vem kan det vara om inte Långben:) En helt underbar dag avslutades på ett underbart sätt och jag längtar redan tills nästa gång jag får åka dit och det ska jag, någon gång i mitt liv)
 
Nu har jag äntligen börjat komma ikapp mig eftersom mitt internet inte funkat så bra medans vi varit borta. Är nu dock hemma igen, (ja Windsor har blivit hemma för mig nu). Men jag är inte riktigt klar än. Ni får dock nöja er med detta för tillfället så fortsätter jag imon
Ska nu äntligen få sova i en riktig säng på över en vecka. Har annars sovit i luftmadrass eller de värsta bäddsoffor jag någonsin sovit i. Min rygg mår inte bra av det men vad gör det när jag haft en grym vecka:D
 
 
  


Kommentarer
Anonym

Härliga bilder :D ser superkul ut ju!!

Och va vacker du är <3

Svar: Tackar<3
Emelie

2013-01-11 @ 06:02:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0