Legoland

Den 1 januari drog vi änny mera söderut till Carlsbad och Legoland. Då jag glömde laddare till min systemkamera (ville spara det sista till disneyland) så tog jag med mig min lilla kamera istället. Dock så dog batterierna på den också efter ett tag. Han i alla fall ta några bilder. Man brukar säga att det är sjukt vad människan kan skapa med sina hände men när det kommer til legobitar så var det verkligen sjukt hur de kan bygga olika saker (endel är säkert maskinbyggt, men ändå)
En rolig händelse var då vp försökte vinna ett gossedjur åt grabben och tllslut lyckades så valde han en grön gri (är med i spelet angry birds som är hans FAVORITSPEL) så hade grisen en toffs som grabben tyckte att jag skulle ha så att jag kunde var vacker<3 I samma veva så berättade även tjejen (som älskar att pussa alla) "When I kiss you, it goes to your heart and when your heart is filled the body will be filled and then it goes out to everybody". Snacka om djupt från en 5-åring. Ibland kan de vara helt okej att ta hand om;)
 
 
(Sista bilden är från när han ger mig toffsen:))
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0