Lyckligare än lyckligast!

Ja så kan man beskriva min känsla när jag fick höra att min vm hittat en kamera! Jag har ju som sagt letat efter min digitalkamera utan större framgång och hade nästan gett upp när det helt plötsligt kom fram att idag när hon städat i garaget hittat en massa saker från vår resa till LA. Där ibland min kamer. Hon trodde först dock att det var en leksakskamera och la den bland barnens leksaker men när jag sa att det var min riktiga efterlängtade kamera tog hon fram den och gud vad lycklig jag blev. Alla bilder från Hollywood som jag trodde jag gått miste om fanns i huset hela tiden:D så här får ni gotta er med lite bilder. (Bilderna på Hollywoodskylten är inte så bra då zoomen inte är så bra men jag har iaf sett den nu;))
 
 
Först började vi dagen med att titta på förhäxadhuset= glädje! sedan var det stjärnornas tur. Pappa jag träffade inte Cameron i verkligheten men jag fick iaf se hennes stjärna och det är ju alltid något:) Så fort vi såg scientologyskylten sa vp "va de finns på riktigt" haha. Och efter att ha åkt ca en timme upp för bergen så såg man snö ligga lätt på marken, snacka om kontraster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0