Rutiner

Nu är det snart en vecka sedan vi kom hem och rutinerna har äntligen börjat infinna sig. Jag jobbar och tränar som vanligt. Började med att träna tre dagar i sträck, söndag, måndag, tisdag vilade på onsdagen och idag var det åter dags att åka till gymmet:) Hade  tänkt lägga upp lite bilder från sista dagen i LA då jag såg förhäxadhuset, gick walk of fame och såg hollywoodskylten på relativt nära avstånd. Det verkar dock som att denna gån är det inte min plånbok som jag har tappat utan min digitalkamera:( jag vet att jag hade med mig den när vi lämnade staden men sen har jag ingen anning. Den är inte i någon väska eller i bilen så någonstanns har jag förlagt den. Varför ska det hända mig?! Blir så arg och irriterad på mig själv:@ Bra anledning till att åka tillbaka kanske? ;)
Vill tillbaka till Disneyland!


Kommentarer
sari

Men vad är det du säger....du är en riktig klant!!!!!!
Finaste Emelie <3<3<3
Love U Miss U

Svar: Jag vet. Har inte tänkt på det sen vi kom hem och när jag ville lägga upp bilder från den kameran och försökte hitta den så fanns den ingen stanns:(
Emelie

2013-01-11 @ 10:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0