Santa Monica Beach

Efter en dag med lek så ville vi ha en lugnare dag och åkte åter till stranden. Och inte vilken strand som helst utan Santa Monica stranden som fanns med på min lista över ställen jag måste besöka innan jag åker hem igen. Med Malibu i bakgrunden på ena sidan och pier/the pacific park på andra sidan och havet mitt framför en så hade jag det rätt bra när jag låg i bikini där i sanden. Nämnde jag att det var typ 25 grader och 2januari ;) haha badade iaf inte men fötterna och benen fick åter känna på stilla havet:)
På kvällen besökte vi parken som hade flera åkattraktioner som jag och barnen åkte.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0