Udda besök

En helt vanlig lördagskväll och jag vaktar barnen medans föräldrarna är ute och umgås. Barnen tittar på film och jag slappar. Helt plötsligt hör jag någon knacka på dörren. Jag går och kollar om jag hörde rätt då klockan är runt 6. Jag öppnar dörren och där står en man i morgonrock. Det visar sig att det är grannen som låst sig själv ute medans han och hans fru badat i deras jacizzi. De har inga nycklar och ingen telefon. Snäll som jag är får de låna våran telefon. Jag skrattar så mycket när jag ger den till han, som tur är är han rätt skämtsam om situationen och säger typ att han inte är en galning och att han vanigtvis inte går runt i morgonrock. haha det kommer jag och leva länge på;)
Imon börjar jag på college eller i alla fall så börjar jag ta zumbalektioner på college något nervös men ändå inte. Åkte förbi idag och kollade så att jag hittar så det ska nog inte vara några problem:)
Peace out<3


Kommentarer
moster

Haha skulle vilja sett han med morgonrocken härlig syn.kram<3

Svar: haha nja snarare en chokerande syn! <3
Emelie

2013-01-23 @ 19:24:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0