Bilder

Här kommer då lite efterlängtade bilder:) En vecka efter landning men jag har haft en hektisk vecka så det får ni acceptera;)
 
Lördag:
Blev upphämtad på flygplatsen av min moster Raija, mamma, Louise och brosan Hampus. Pappa också såklart men han agerar fotograf här. Blev inga mer bilder då jag inte orkade ta fram min kamera men bilderna finns kvar i mitt minne<3
 
Söndag:
Hamnade som sagt i topp på tjejlistan när jag åkte gokart:). BIlden på Johanna är från innan jag åkte, (hade inte med mig kameran:()
 
 
Måndag:
 
Lunch och fika hos farmor med Hampus sen fika på stan med Amanda:)
 
Tisdag:
Tänk vad några månader kan göra.... Kan ju tilläga att jag provade klänningen när jag var hemma och nu är den för stor! Jag har gått ner i vikt eller i alla fall gjort om fett till muskler. Ett tydligt tecken på att min träning har gett resultat:D
Boken var rolig men fjärillen var ännu roligare, specielt och ha i munnen
 
Onsdag:
 
 
Torsdag:
 Fyra generationer Olsson/Sandström. Underbara kvinnor och tjeejer allihop:D
 
Tänk att lilla Alva växt så mycket sen sist jag såg henne och hon kommer växa ännu mer tills nästan gång jag får se henne:/
 
Fredag:
Tårta över från gårdagen blev det till frukost på min födelsedag såklart! Tänk att jag är 20 år nu!
God lunch med Pertti och Gunilla:)
Självklart han hag med mitt premiärinköp på bolaget:) Jag behövde till och med visa leg;)
Det bästa med min födelsedag var nog att jag fick träffa min kusin och hans tjejs nyfödda dotter. Välkommen till familjen Vilma<3
Oxfile med rödvinssås och potatisgratäng stod det på menyn och självklart är det jag och pappa som står i köket:)
  
Åter dags för att packa väskan igen, min underbara brors flickvän gav mig hjärtat och min kära bror gav mig ängeln. Nu känner jag mig trygg när jag åker igen
 
Tog som sagt inte bilder på allt men vart enda ögonblick kommer alltid och vara med mig i minnet och jag kan verkligen säga att jag älskar min familj mitt hem och min stad. Ses igen om typ 5 månader<3


Kommentarer
mamma

Du hann med en hel del denna veckan:)Längtar så tills vi ska göra om allt detta igen...<3

Svar: Ja det ar du inte ensam om att langta efte! Da ska vi gora allt detta igeb och en massa annat eftersim jag ar hemma for gott da (pa satt och viss) :)<3
Emelie

2013-03-25 @ 17:46:07
jojo

<3 saknar dig redan

Svar: och jag saknar dig<3
Emelie

2013-03-29 @ 22:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0