Grattis Dr Seuss

Denna helgen så firar landet Dr Seuss födelsedag med läsning överallt. I fredags läste mamman på ¨skolan för klassen och idag på morgonen tog jag med mig barnen till Healdsburg (en stad norr om Windsor) där de hade högläsning. Vi trodde att det var allt som de hade men när vi kom dit visade det sig att de även hade pyssel och fika. Barnen hade roligt vilket gör att jag också har roligt.
Tillbaka hemma så var det åter dags för att ta sig an studsmatta :) Efter det drog vi till gymmet och tränade lite innan vi avslutade i poolen med lite lek. På väg hem så åkte vi nedcabbat. Ja mamma våren är här, kunde se påskliljorna ännu bättre med taket nere:D haha vp frågade om jag trodde du skulle bli tjurig om jag berättade detta och jag svarade med att det var bara förnamnet men jag vet att du älskar mig ändå<3
 
Roligt och bli kladdig
Tårta och vad har vi jämte om inte green eggs and ham:) haha amerikanare alltså
Glada barn=glad au pair, vi åker med stil i värmen:))  


Kommentarer
mamma

Haha!!!! ge mig styrka...undrar när vi kan åka ner "cabbat" o dessa vår blommor:) men,men du ska ju hem o få lite mer vinter i dig...:) du vet ju att mamma alltid är lite tjurig ;) <3

Svar: jag saknar faktiskt vintern tro det eller ej. fick aldrig den där riktiga julkänslan överhuvudtaget men jag antar att du fick gott om det:) haha:) <3
Emelie

2013-03-04 @ 18:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieausa.blogg.se

skoltrött -> bli Au pair

RSS 2.0